Ett litet fall framåt trots noll poäng

Ny match. Nya förutsättningar. Ny startelva. Ny besvikelse? I viss mån, men i mina ögon ett litet, eller ja, ett rätt så okej fall framåt. Grabbarna kämpade och slet och gjorde det bra. Tyvärr så var olyckan framme i slutet av första halvlek då Daniel Larsson gjorde 1-0 till MFF.

Bajen gav sig inte. Kämpade på och slet bra, det skall kommas ihåg att Malmö är Sveriges - just nu - hetaste lag, medan vi är det sämsta. Det syntes inte idag. Med Dahl tillbaka mot BP tror jag det kan bli en riktigt trevlig match!

Men jag förstår inte varför Linus Hallenius aldrig får chansen, killen har visat bra intentioner i jämförelse med övriga anfallare när han fått spelat. Jag gillar inte att hänga ut enskilda personer, men Nathan Paulse, vad fan gör han på planen? Han måste ha någon slags motsats till magnet på skorna, för han kan inte ta emot en boll utan att den far iväg tre-fyra meter varje gång.

Daniel Larsson ökade sedan på till 2-0 och Simon Helg reducerade till 1-2 innan Ofere satte slutresultatet 3-1 på övertid.

Hemma mot BP vill jag se följande manskap:

Rami Shaaban
David J, Igor A, Gerrbrand, Emil J (Monday tar Armas plats om denne är frisk)
Claudio, Dahl, Haris, Helg
Rafael, Linus


Punkt slut. Det är elvan jag vill se!

*Notis: Varken Shaaban eller Castro spelade idag pga. nackspärr för båda två.. Mygel?





//Kristian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0