Racing - Barcelona

barcelona 09/10

Racing spelar mot Barcelona nu ikväll kl 22:00 och matchen sänds på TV4 Sport.

Inför matchen:

Racing har inga skador att tänka på, men henrique kan inte spela pågrund av att han är lånad av Barcelona.
Annars så tycker jag att Racing har lyft upp sig lite efter premiärförlusten mot Getafe med 1-4.

Barcelona, ja vad ska man säga? I lördags så spelade dom ut Atlético Madrid och vann med hela 2-5 och jag hoppas dom spelar lika bra som då. Dock tror jag att dom får det mycket svårare ikväll för att Barcelona har inte haft det lätt imot Racing dom senaste säsongerna. Ska bli roligt att följa Messi och Zlatan ikväll och se vad dom kan hitta på ;)

Jag tror matchen slutar med vinst för Barcelona, 1-3!

/Anders

Kommentarer
Postat av: hej

ok

2009-09-23 @ 10:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0